پیش فروش آپارتمان چیتگر

خرید واحدهای پیش فروش شده یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در ملک است. این روش سودآوری بالایی به همراه دارد و در کمترین زمان سرمایه شما را چند برابر می کند. برای اینکه بیشترین میزان بهره وری را از این واحدها داشته باشید، باید بهترین منطقه را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید. منطقه چیتگر تهران به دلیل وسعت بالا و خوش آب و هوا بودن، مورد توجه بسیاری از انبوه سازان و برج سازان قرار گرفته است؛ بنابراین پیش فروش آپارتمان چیتگر یک سرمایه گذاری سودآور محسوب می شود.

مزایای خرید واحدهای پیش فروش شده در چیتگر

اغلب واحدهای پیش فروش شده در مناطق در حال توسعه ساخته می شوند. ناحیه چیتگر که در منطقه ۲۲ تهران قرار گرفته است نیز به دلیل دارا بودن امکانات رفاهی گوناگون، از جمله مناطق رو به رشد است و بهترین نقطه برای خرید آپارتمان و واحدهای پیش فروش شده محسوب می شود.

پیش فروش آپارتمان چیتگر بهترین موقعیت برای افرادی است که بودجه کافی برای خرید خانه ندارند. اغلب این واحدها به صورت اقساطی به فروش می رسند یا دارای وام های طولانی مدت هستند و قیمت تمام شده آن ها کمتر از واحدهای آماده تحویل است. لازم به ذکر است که این واحدها پس از ساخت به قیمت روز به فروش می رسند؛ بنابراین باعث افزایش سرمایه شما می شوند.

منطقه چیتگر در نزدیکی دریاچه چیتگر (شهدای خلیج فارس) واقع شده است. این دریاچه یکی از زیباترین نقاط پایتخت است و محل مناسبی برای پیاده روی، قایق سواری، دوچرخه سواری و شب گردی های عاشقانه محسوب می شود. این دلایل سبب شده است تا گردشگران زیادی چیتگر را برای سفر انتخاب کنند. شما می توانید با خرید واحدهای پیش فروش شده، پس از اتمام مراحل ساخت، آن را به گردشگران اجاره دهید و از این طریق درآمد بالایی را کسب نمایید.

بیشتر بخوانید: پیش فروش آپارتمان چیتگر و انتخاب املاک مناسب برای پیش خرید

موقعیت جغرافیایی منطقه چیتگر

یکی از دلایل رشد پیش فروش آپارتمان چیتگر مربوط به موقعیت جغرافیایی منطقه است. چیتگر از شمال به اتوبان شهید همت، از جنوب به اتوبان شهید حکیم همدانی، از شرق به بلوار ایران خودرو و بزرگراه آزادگان و از غرب به آزادراه تهران – کرج ختم می شود.

پیش فروش آپارتمان چیتگر
پیش فروش آپارتمان چیتگر

این شهرک در حدود ۲۰ هزار واحد ساخته شده و در حال ساخت دارد که همگی از مدرن ترین و مجلل ترین اصول شهرسازی بهره مند هستند؛ بنابراین به جرات می توان گفت که یکی از بزرگترین و لوکس ‌ترین شهرک ‌های تهران محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: زندگی در محیطی خوش آب و هوا با خرید آپارتمان در چیتگر تهران

مناطق تفریحی و دیدنی منطقه چیتگر

یکی از دلایل محبوبیت ناحیه چیتگر برای سرمایه گذاری وجود مجتمع های بزرگ رفاهی و خدماتی در آن است. از جمله معروف ترین جاذبه های گردشگری این منطقه خوش آب و هوا می توان به دریاچه مصنوعی چیتگر اشاره کرد. دیگر مراکز و مجتمع های تفریحی این منطقه در ادامه بیان شده اند:

  • مرکز خرید طوبی
  • مرکز تجاری ایران مال
  • کتابخانه ایران مال
  • باملند
  • مجتمع اداری، تفریحی، تجاری رزمال
  • شهر آفتاب ویژه کودکان در میدان موج
  • پارک جنگلی چیتگر (دارای پیست اسب سواری اختصاصی)
  • مجتمع گردشگری تهران مال (افتتاحیه اسفندماه ۱۴۰۲)
  • باغ گیاه‌ شناسی
  • پاساژ اداری تجاری مالمون
  • پارک آبی اُپارک

بیشتر بخوانید: آنچه باید درباره بام لند؛ بهترین جاذبه گردشگری و تفریحی واقع در منطقه ۲۲ تهران بدانید!

قیمت پیش فروش آپارتمان چیتگر

عوامل زیادی در تعیین قیمت واحدهای پیش فروش شده در این منطقه موثر هستند. اگر می خواهید قیمت واحدهای پیش فروش شده در چیتگر را بدانید، باید به آژانس های املاک معتبر در منطقه مراجعه نمایید. آن ها می توانند با توجه به عواملی مانند متراژ واحدها، موقعیت مکانی ملک، امکانات آپارتمان مانند بهره مندی از آسانسور، لابی و…، تعداد طبقات و قیمت روز مصالح، ارزش واحدهای پیش فروش را به طور دقیق بیان کنند.

قیمت واحدهای پیش فروش شده در منطقه چیتگر
قیمت واحدهای پیش فروش شده در منطقه چیتگر

بازار ملک بهترین مرجع برای خرید آپارتمان های پیش فروش شده در چیتگر

اگر می خواهید پیش فروش آپارتمان چیتگر برای شما بیشترین سودآوری را داشته باشد، بهتر است پیش از هرگونه اقدام برای خرید، با کارشناسان ملک مشورت نمایید. متخصصان مجموعه بازار ملک با شناخت دقیق منطقه و امکانات آن، می توانند به شما در خرید واحدهای پیش فروش شده کمک کنند.

هدف ما ارائه بهترین خدمات به مشتری و ایجاد سودآوری بیشتر برای شما است. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام اموری همچون خرید و فروش، تهاتر، مشارکت یا بررسی واحدهای پیش فروش شده در منطقه ۲۲ به صورت حضوری به دفتر ما مراجعه نموده یا به صورت غیر حضوری با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + سیزده =