خرید آپارتمان در چیتگر تهران

چیتگر یکی از بهترین نقاط منطقه ۲۲ تهران است و شامل شهرک های مدرن و تازه ساز می شود. وجود امکانات تفریحی و رفاهی بسیار زیاد در این منطقه سبب شده تا سرمایه گذاران خرید آپارتمان در چیتگر تهران را به سایر نواحی ترجیح دهند. این شهرک بالغ بر ۱۸۰ هکتار مساحت داشته و برج ها و آپارتمان های متعددی با متراژهای مختلف در آن بنا شده است.

موقعیت جغرافیایی منطقه چیتگر تهران

منطقه چیتگر در قسمت غربی منطقه ۲۲ تهران قرار دارد و یکی از بزرگ ترین محله های شهر تهران محسوب می شود. چیتگر از ۴ جهت جغرافیایی به اتوبان ها و بزرگراه های اصلی تهران متصل می شود؛ به همین دلیل رفت و آمد به این منطقه بسیار آسان است. شهرک چیتگر از سمت شمال به بزرگراه شهید همدانی، از سمت جنوب به اتوبان تهران -کرج، از سمت شرق به بزرگراه آزادگان و از سمت غرب به آزادشهر و پیکان شهر متصل می شود.

بیشتر بخوانید: پیش فروش آپارتمان چیتگر و انتخاب املاک مناسب برای پیش خرید

پارک و دریاچه چیتگر که یکی از بهترین نقاط تفریحی پایتخت محسوب می شوند نیز در همین منطقه قرار دارند و آب و هوای مطلوبی را برای ساکنین این منطقه رقم می زنند. از جمله معروف ترین جاذبه های گردشگری این ناحیه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مرکز خرید طوبی
  • مرکز تجاری ایران مال
  • کتابخانه ایران مال
  • پاساژ اداری تجاری مالمون
  • باملند
  • مجتمع اداری، تفریحی، تجاری رزمال
  • شهر آفتاب ویژه کودکان در میدان موج
  • پارک جنگلی چیتگر (دارای پیست اسب سواری اختصاصی)
  • مجتمع گردشگری تهران مال (افتتاحیه اسفندماه ۱۴۰۲)
  • باغ گیاه‌ شناسی
  • پارک آبی اُپارک

مزایای خرید آپارتمان در چیتگر تهران

چیتگر از بهترین موقعیت مکانی برخوردار است و چون وسعت زیادی دارد، آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی زیادی با متراژهای مختلف در آن ساخته می شود که هر کس می تواند با توجه به بودجه خود آن ها را خریداری نماید. قیمت آپارتمان ها در این منطقه نسبت به سایر مناطق پایتخت مناسب تر است و برای سرمایه گذاری بهترین گزینه محسوب می شود.

امروزه گسترش ساخت و ساز در این منطقه سبب شده است تا واحدهای آپارتمانی بسیاری به صورت پیش فروش عرضه شوند؛ بنابراین اگر توان مالی کافی برای خرید آپارتمان در چیتگر تهران به صورت نقدی را ندارید، می توانید واحدهای پیش فروش شده را با قیمت کمتر و در متراژ دلخواه خود خریداری کنید تا صاحب خانه در یکی از لوکس ترین و خوش آب و هواترین مناطق تهران شوید.

مزایای خرید آپارتمان در چیتگر تهران
مزایای خرید آپارتمان در چیتگر تهران

نزدیکی این منطقه به دریاچه چیتگر که یکی از جاذبه های گردشگری مهم تهران محسوب می شود، سبب شده تا سالانه افراد زیادی برای سفر این منطقه را انتخاب کنند. شما می توانید با خرید آپارتمان در این منطقه و اجاره دادن آن به مسافران، درآمد بالایی کسب نمایید.

بیشتر بخوانید: چشم انداز بی نظیر پروژه ویژن چیتگر

آینده شهرک چیتگر

با پیشرفت های حاصل شده در ساخت برج ها و مجتمع های لوکس در این منطقه و با گسترش امکانات رفاهی و خدماتی آن، انتظار می رود که تا سال های آینده قیمت زمین و آپارتمان در این منطقه به شدت افزایش یابد. پس اگر قصد خرید آپارتمان در چیتگر تهران را دارید، باید هر چه سریع تر اقدامات لازم را انجام دهید تا یک سرمایه گذاری سودآور را تجربه کنید.

قیمت آپارتمان در چیتگر
قیمت آپارتمان در چیتگر

قیمت آپارتمان در منطقه چیتگر تهران

قیمت واحدهای آپارتمانی در این منطقه به عوامل گسترده ای از جمله متراژ آپارتمان، تعداد طبقات، سال ساخت، نوسانات بازار ملک، قیمت مصالح در زمان ساخت، موقعیت مکانی، بهره مندی آپارتمان از امکاناتی همچون آسانسور، انباری، لابی و… وابسته است. قیمت دقیق آپارتمان ها در چیتگر باید توسط کارشناسان املاک منطقه صورت گیرد. آن ها با تمام ویژگی های منطقه آشنا هستند و می توانند قیمتی منصفانه برای ملک تعیین کنند.

بیشتر بخوانید: تجربه زندگی آرام و دلپذیر با خرید آپارتمان در شهرک چشمه تهران

بازار ملک بهترین مرجع برای خرید آپارتمان در چیتگر

با توجه به مزایای یاد شده اگر تصمیم شما برای خرید آپارتمان در چیتگر تهران قطعی است، باید مراحل بعدی خرید را با کمک کارشناسان و آژانس های املاک معتبر انجام دهید تا بالاترین میزان سوددهی از ملک را تجربه کنید.

تجربه سرمایه گذاری سودآور در منطقه 22
تجربه سرمایه گذاری سودآور در منطقه ۲۲

کارشناسان بازار ملک با بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه خرید و فروش ملک در منطقه ۲۲، می توانند شما را در خرید آپارتمانی متناسب با بودجه ای که دارید، یاری دهند. خدماتی همچون مشارکت در خرید، تهاتر، معرفی واحدهای پیش فروش شده و… از جمله خدماتی است که توسط کارشناسان ما انجام می شود. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرمایه گذاری و خرید آپارتمان در چیتگر تهران به صورت حضوری به دفتر ما مراجعه کرده یا با شماره تلفن های درج شده در سایت، تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 15 =