قیمت برج های اطراف دریاچه چیتگر

دریاچه چیتگر یکی از جاذبه های توریستی و تفریحی شهر تهران است. این منطقه آب و هوای بسیار خوبی داشته و در منطقه مناسبی از شهر قرار دارد. از این رو بسیاری از افراد دوست دارند تا در این منطقه خانه ای بخرند. در سال های گذشته تقاضا برای خرید یا پیش خرید واحد مسکونی در اطراف دریاچه چیتگر بسیار افزایش یافته است. قیمت برج های اطراف دریاچه چیتگر یکی از مهم ترین پارامتر هایی است که افراد در هنگام خرید خانه در این منطقه به آن توجه می کنند.

در این مقاله قصد داریم به طور کامل به بررسی قیمت‌ و هزینه خرید برج‌ های اطراف‌ دریاچه‌ چیتگر‌ بپردازیم و آن چه را که بایستی در این مورد بدانید، برای شما به طور کامل توضیح دهیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

عوامل موثر بر قیمت برج های اطراف دریاچه چیتگر

برج هایی که در اطراف دریاچه چیتگر ساخته شده اند یا در حال احداث هستند، متقاضیان بسیار زیادی داشته و رنج قیمت آن ها بسیار متفاوت است. علت اصلی اختلاف قیمت برج های اطراف دریاچه چیتگر به عوامل و پارامتر های مختلف و متعددی بستگی دارد. در ادامه مهم ترین عوامل موثر بر قیمت این برج ها را برای شما شرح داده ایم.

متراژ خانه ها

هر واحد از برج های اطراف دریاچه چیتگر از ۴۰ متر شروع شده و متراژ آن ها تا بیش از ۲۰۰ متر افزایش می یابد. طبیعتا هر چقدر میزان متراژ یک خانه بیشتر باشد، هزینه لازم برای خرید آن نیز افزایش می یابد. اما به طور معمول می توان گفت متراژ این واحد ها بین ۶۰ الی ۱۱۰ متر است.

بیشتر بخوانید: بررسی امکانات و ویژگی های برج پارلمان چیتگر

چشم انداز به دریاچه

به یقین، چشم انداز یک برج به دریاچه چیتگر، تاثیر مستقیمی بر روی قیمت آن دارد. هر چقدر که یک واحد در طبقه بالاتری قرار بگیرد و چشم انداز بهتری به دریاچه داشته باشد، قیمت آن نیز افزایش می یابد. همچنین واحد هایی که بالکن دارند و رو به دریاچه قرار دارند، چشم انداز بهتری را برای ساکنین ایجاد می کنند و هزینه لازم برای خرید آن ها نیز بیشتر است.

تاثیر چشم انداز برج های اطراف چیتگر بر قیمت آن
تاثیر چشم انداز برج‌ های‌ اطراف‌ چیتگر‌ بر قیمت آن

میزان نزدیکی به دریاچه

افرادی که قصد خرید یک واحد از برج های اطراف چیتگر را دارند، تمایل دارند تا برجی که در آن سکونت می کنند، حتی الامکان به دریاچه نزدیک باشد. به همین سبب نیز میزان نزدیکی به دریاچه بر روی قیمت برج های اطراف دریاچه چیتگر تاثیر مستقیمی دارد. هر چقدر که یک برج به دریاچه نزدیک تر باشد، هزینه لازم برای خرید آن نیز افزایش می یابد.

سطح دسترسی

از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت برج اطراف دریاچه چیتگر، سطح دسترسی آن ها است. سطح دسترسی به حمل و نقل همومی، پاساژ ها و مراکز خرید، مراکز تفریحی، مراکز بهداشتی و… همگی از جمله عواملی هستند که بر روی قیمت برج های اطراف دریاچه چیتگر اثر می گذارند. هر چقدر سطح دسترسی یک برج بهتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: پیش فروش آپارتمان چیتگر و انتخاب املاک مناسب برای پیش خرید

امکانات و زیر ساخت ها

یکی دیگر از مهم ترین عواملی که بر روی قیمت برج های اطراف دریاچه چیتگر تاثیر دارند، امکانات و زیر ساخت های هر برج است. منظور از امکانات و زیر ساخت ها موارد زیر است.

  • استخر، سونا باشگاه بدنسازی
  • فضای سبز مشاع
  • پارکینگ اختصاصی
  • سیستم امنیتی پیشرفته
  • زمین‌ بازی کودکان
  • سیستم هوشمند سازی خانه
  • سیستم تهویه مطبوع مرکزی
  • مدیریت ساختمان حرفه‌ای
  • دسترسی به اینترنت پرسرعت
  • و…
امکانات و زیرساخت برج های اطراف چیتگر
امکانات و زیرساخت برج‌ های‌ اطراف‌ چیتگر‌

جمع بندی

شما می توانید از طریق مشاوران ما، اطلاعات کامل و دقیق از برج هایی که در اطراف دریاچه چیتگر در حال ساخت هستند را دریافت کنید و در صورت تمایل به پیش خرید یک یا چند واحد از برج مورد نظرتان اقدام کنید. شایان ذکر است که تمام پروژه هایی که در مجموعه بازار ملک ارائه شده اند، معتبر بوده و پیش خرید آن ها بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است. از این رو شما می توانید با اطمینان خاطر کامل و بدون هیچ دغدغه ای نسبت به سرمایه گذاری و خرید واحد از برج های نزدیک به دریاچه چیتگر اقدام کنید.

به عنوان یک نکته بسیار مهم بایستی به یاد داشته باشید که خرید یا پیش خرید واحد مسکونی یکی از برج های اطراف دریاچه چیتگر را حتما از طریق یک موسسه معتبر و قابل اعتماد انجام دهید تا از هرگونه کلاهبرداری احتمالی، پیشگیری شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + بیست =