رزمال

رزمال به عنوان یکی از پروژه های بزرگ و خارق العاده در منطقه ۲۲ تهران شناخته می شود. این مجموعه به صورت کاربری تجاری، فرهنگی، ورزشی، خدماتی و غیره ساخته شده است. این مجتمع در نزدیکی دریاچه چیتگر تهران واقع شده و زیربنای بزرگ ۲۲ هزار متری دارد.

تعداد طبقات این مجتمع به ۲۵ عدد می رسد و هر کدام برای یک کاربرد خاص مورد استفاده قرار می گیرند. داشتن یکی از واحدهای تجاری این مجموعه آینده روشنی برای انواع کسب و کارها محسوب می شود. این مجتمع دارای دو برج بزرگ شیشه ای است که ظاهر خیره کننده ای دارند. برای آشنایی بیشتر با این مجتمع در ادامه مطلب با بازار ملک همراه باشید.

بخش تجاری مجتمع رزمال

وجود یک بخش تجاری بزرگ فرصت مناسبی را در رزمال برای کسب و کارهای مختلف فراهم کرده است. پنج طبقه از این مجتمع بزرگ به واحدهای تجاری اختصاص داده شده است که همگی کاربرد تجاری دارند. داشتن آسانسور اختصاصی و راهروهای بزرگ این بخش از مجتمع را به یک پاساژ بزرگ تبدیل کرده است. ظرفیت خیلی زیادی برای این بخش در نظر گرفته شده است و محصولات مختلفی را می توان در این بخش به فروش رساند.

دفاتر تجاری نیز می توانند در واحد های این بخش فعالیت داشته باشند. انواع فروشگاه مانند وسایل ورزشی، انواع لباس و کیفی و کفش، آرایشی و بهداشتی، جواهرات و غیره همگی امکان فعالیت در اینجا را دارند. اگر برای فروش محصولات و راه اندازی کسب و کار جدید به دنبال یک محیط پر رفت و آمد و در عین حال شیک هستید، این مرکز خرید مناسب شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: زندگی در محیطی خوش آب و هوا با خرید آپارتمان در چیتگر تهران

در بخش فروشگاهی برندهای مختلفی وارد این مجتمع شده اند که از معروف ترین برندهای موجود در زمینه پوشاک، دکوراسیون و غیره هستند. فروشگاه ملزومات حیوانات خانگی، تولیدی میز و صندلی، فروش تخت خواب و سرویس خواب و غیره همگی در این مرکز فروش فعالیت دارند. این مجموعه از حضور برندهای مختلف استقبال می کند. واحدهای زیادی در بخش تجاری و مراکز خرید وجود دارد و امکان اجاره آن ها برای مشاغل مختلف فراهم می شود. بخش بزرگی از این مجتمع به کاربرد تجاری اختصاص داده شده است.

پروژه بزرگ تفریحی و تجاری در تهران
پروژه بزرگ تفریحی و تجاری در تهران

بخش تفریحی ورزشی مجتمع

اگر به دنبال یک محیط جذاب و سرگرم کننده برای گذراندن روز تعطیل هستید، قطعا بخش تفریحی رزمال می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. وجود استخر بزرگ در این مجموعه افراد زیادی را برای شنا به سمت خود می کشاند. همچنین وجود سونا و جکوزی در این مجموعه امکانات مرتبط با استخر را تکمیل می کند.

وجود مرکز ماساژ در مجتمع از امکانات خاص محسوب می شود و تجربه یک ماساژ حرفه ای کاملا لذت بخش خواهد بود. ورزش بولینگ طرفداران خاص خود را دارد و در این مرکز ارائه می شود. مهم ترین بخش تفریحی ساختمان، شهربازی بزرگ آن است. یک شهربازی سرپوشیده با تنوع سرگرمی در این مجتمع ساخته اند. در شهر بازی می توانید از تجهیزات مدرن و دکوراسیون خلاقانه استفاده کنید. نه تنها کودکان بلکه بزرگسالان نیز می توانند، لحظات خوبی را در این شهربازی تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: بررسی امکانات و ویژگی های برج پارلمان چیتگر

اتاق مخصوص کودک برای بازی کودکان خردسال در نظر گرفته شده تا بدون هیچ آسیبی به راحتی با هم سالان خود بازی کنند. یکی از بخش های جذاب شهر بازی اتاق تولد بوده که برای برگزاری جشن تولد ساخته شده است. می توانید این اتاق را رزرو کرده و جشن تولد خود را در آن جا با امکانات زیاد و فضای عالی برگزار کنید. تمامی تجهیزات استفاده شده در شهربازی استاندارد هستند.

اگر ورزشکار باشید، می توانید از باشگاه های دارای سالن بزرگ و مجهز بدنسازی این مجتمع استفاده نمایید. وسایل ورزشی مختلف در باشگاه در نظر گرفته شده است تا بتوانید ورزش خود را در محیطی آرام و مجهز انجام بدهید. مجموعه ورزشی شامل دو طبقه بسیار بزرگ است و علاوه بر باشگاه بخش های استخر را نیز شامل می شود. تجربه ورزش کردن در مجتمع رزمال قطعا برای شما نیز بسیار جذاب بوده و یک روز خاطره انگیز را تجربه خواهید کرد.

ساخت مجتمع بزرگ رزمال در منطقه 22
ساخت مجتمع بزرگ در منطقه ۲۲

بخش فرهنگی هنری

طبقه پنجم بخش تجاری رزمال به انجام مراسمات فرهنگی اختصاص دارد. سالن های بزرگ سینما از مهم ترین بخش های فرهنگی مجتمع هستند. برای تماشای فیلم های مختلف در سینما، این مجتمع انتخاب خیلی خوبی خواهد بود. در پردیس سینمایی این مجتمع حدود ۷ سالن برای پخش فیلم در نظر گرفته شده است. سالن های مجموعه به صورت اکران عمومی یا vip برای کاربردهای ویژه هستند.

جدیدترین فیلم های سینمای ایران برای افراد بیننده به نمایش در می آید. اختصاص دادن ۸ ساعت زمان برای اکران فیلم در این سینماها در طول روز تنوع خوبی در ساعت های پخش فیلم را ارائه می دهد. امکان خرید بلیط سینمای این مجموعه به صورت آنلاین نیز در سایت سینما تیکت فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: پیش فروش آپارتمان چیتگر و انتخاب املاک مناسب برای پیش خرید

سالن های اختصاصی تئاتر و نمایش میزبان بهترین گروه های نمایشی هستند. ارائه نمایش های جذاب و پرطرفدار در این مجتمع ممکن شده است. تجربه مشاهده یک نمایش تئاتر در کنار تفریح در دریاچه چیتگر می تواند یک انتخاب عالی برای آخر هفته باشد. جشن هایی مانند شب یلدا، جشن روز پرستار و غیره به صورت ویژه در مجموعه برگزار می شود. ارائه تخفیفات ویژه جشنواره باعث استقبال بیشتر از این نوع جشن ها شده است.

وجود سالن های مخصوص کنسرت خوانندگان در این مجتمع بخش فرهنگی آن را تکمیل می کند. خدمات فرهنگی دیگری مانند برگزاری نمایشگاه های هنری در این مجموعه رایج می باشد. می توانید با تهیه بلیط هر یک از بخش های فرهنگی مجتمع رزمال در آن جا حضور پیدا کرده و از تماشای برنامه مورد علاقه خود لذت ببرید. افراد زیادی قطعا برای تماشای برنامه های مورد علاقه خود به این مجتمع رفته و به کی از شلوغ ترین بخش های منطقه ۲۲ تهران تبدیل می شود.

طراحی زیبای طبقات تجاری مجتمع رزمال
طراحی زیبای طبقات تجاری مجتمع

خدمات ویژه مجتمع بزرگ رزمال تهران

یکی از خدمات ارائه شده در مجتمع بهداری است که برای بررسی وضعیت سلامتی افراد مورد استفاده قرار می گیرد. در صورت بروز حادثه برای هر فرد، می تواند به بهداری مراجعه کرده و از خدمات آن ها استفاده کند. فضای مجتمع برای افراد معلول نیز مناسب است و افراد دارای ویلچر می توانند از این مجتمع دیدن کنند. خدمت دیگر شارژرهای همراه است که این مجموعه در اختیار شما قرار می دهد. در صورتی که شارژ گوشی شما رو به اتمام باشد، می توانید از طریق شارژر همراه، گوشی خود را شارژ و از آن استفاده نمایید.

خدمات بعدی انتظامات موجود در مجتمع است که بررسی امنیت را برعهده دارند. وجود نیروهای انتظاماتی به برقراری نظم و امنیت بهتر برای مشاغل و بازدید کنندگان منجر خواهد شد. شاید برای استفاده از خدمات مختلف دچار سردرگمی شده باشید و نتوانید بخش مورد نظر خود را در این مجتمع بزرگ پیدا کنید. به همین منظور نقشه راهنمای طبقات در قسمت های مختلف قرار داده شده است تا افراد به محض ورود بتوانند بخش مورد نظر خود را شناسایی و به آن جا مراجعه نمایند.

وجود نمازخانه بزرگ در این مجتمع برای افرادی که تمایل به خواندن نماز در تایم مشخص دارند در نظر گرفته شده است. نماز خانه همه ساعته میزبان نمازخوانان قرار داده می شود. بخش امور مشتریان به صورت پشتیبانی ۲۴ ساعته پاسخ گوی نیازها و سوالات مشریان هستند. خدمت دیگر وجود کارواش مجهز است که می توانید ماشین خود را به آن ها بسپارید.

وجود بخش رستوران و کافی شاپ در رزمال برای صرف وعده های غذایی مختلف در نظر گرفته شده است. تجربه صرف غذا و میان وعده در رستوران و کافی شاپ این مجموعه لذت بخش خواهد بود و بعد از یک تفریح و گشت و گذار قطعا انرژی شما را بر می گرداند.

بیشتر بخوانید: چشم انداز بی نظیر پروژه ویژن چیتگر

 معرفی پروژه مجتمع رزمال

این مجتمع در شهر تهران قرار دارد و زیر بنای پروژه حدود ۱۹۲۴۰۳ متر مربع است. کاربری مجتمع به صورت تجاری و خدماتی بوده که امکانات مختلفی درون آن جای گرفته اند. کارفرمای پروژه آقای مهندس صفائی فر بوده و پروژه را به خوبی هدایت کرده است. در زمان ساخت پروژه چالش های مختلفی به وجود آمده که به دلیل مدیریت درست، تمام چالش ها پشت سر گذاشته شده اند.

پروژه در ۲۵ طبقه طراحی شده و در نظر گرفتن ۵ طبقه پارکینگ مانع تجمع ماشین در اطراف مجتمع رزمال می شود. دسترسی به این مجتمع از انتهای اتوبان همت به سمت بزرگراه خرازی است. شما می توانید این مجتمع بزرگ را در بخش شمالی دریاچه چیتگر مشاهده کنید.

ساختان مشرف به دریاچه چیتگر
ساختان مشرف به دریاچه چیتگر

نتیجه گیری

مجتمع رزمال به عنوان یکی از مراکز تجاری تفریحی بزرگ و کامل در منطقه ۲۲ شناخته می شود. گنجاندن بخش های مختلف در یک فضای بزرگ، امکانات مختلفی برای افراد ساکن در این منطقه فراهم کرده است. در صورتی که برای گردش به دریاچه چیتگر بروید، قطعا این مجتمع را مشاهده خواهید کرد.

داشتن یک واحد در این مجتمع می تواند باعث رونق هر کسب و کاری باشد. آیا شما نیز تمایل به خرید واحد های این مجتمع را دارید؟ برای مشاوره در زمینه خرید املاک موجود در این منطقه می توانید با مشاوران ما در سایت بازار ملک تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + پانزده =