تعاونی مسکن ارتش تهران

منطقه ۲۲ تهران به دلیل وسعت بالا یکی از مناطق رو به رشد و در حال توسعه پایتخت است؛ به همین دلیل مورد توجه بسیاری از انبوه سازان و تعاونی های ساخت مسکن قرار گرفته است. تعاونی مسکن ارتش تهران یکی از معتبرترین و فعال ترین تعاونی ها در منطقه ۲۲ است که در سال های اخیر به صورت گسترده در زمینه ساخت و ساز فعالیت می کند. بسیاری از آپارتمان ها و برج های ساخته شده در شهرک چیتگر منطقه ۲۲، متعلق به این تعاونی است. این تعاونی دارای ۴ بخش مهم است که در ادامه آن ها را بیان می کنیم.

تعاونی مسکن پدافند هوایی ارتش

تعاونی مسکن پدافند هوایی ارتش تهران که با نام تعاونی خاتم الانبیاء نیز شناخته می شود، یکی از فعال ترین تعاونی های ارتش تهران در منطقه ۲۲ است. برج های در حال احداث توسط این تعاونی مسکن در غربی ترین بخش شهرک چیتگر و در موقعیت مکانی بسیار عالی قرار گرفته اند. در حال حاضر تعاونی خاتم الانبیاء دو برج ۳۰ و ۴۰ طبقه به نام های C و H را با بیش از ۱۰۰۰ واحد در این شهرک ساخته و در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ به متقاضیان تحویل داده است.

‌تعاونی ‌مسکن نیروی هوایی ‌ارتش ‌تهران

این تعاونی یکی از معتبرترین و خوش قول ترین تعاونی های ساخت مسکن در شهرک چیتگر است. تعاونی مسکن نیروی هوایی ارتش تهران برجی با ۲۹ طبقه به نام H2 را در چیتگر احداث کرده است. موقعیت مکانی این برج بسیار ایده آل است؛ به نحوی که دسترسی آن به اتوبان های تهران کرج و اتوبان آزادگان به آسانی انجام می شود. تنوع در متراژ و چشم انداز فوق العاده از دیگر مزایای واحدهای این برج است. واحدهای ساخته شده توسط این تعاونی دارای سند مالکیت هستند؛ به همین دلیل خرید و فروش آن ها به راحتی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: بررسی قیمت برج های اطراف دریاچه چیتگر

تعاونی مسکن نیروی زمینی ارتش تهران

دیگر تعاونی مسکن ارتش تهران، تعاونی نیروی زمینی ارتش است که یکی از تعاونی های فعال در زمینه ساخت و ساز مسکن در شهرک چیتگر محسوب می شود. ساخت ۴ برج استوانه ای شکل ۴۰ طبقه ای در شهرک چیتگر از جمله اقدامات این تعاونی است. این برج ها چشم انداز بسیار زیبایی دارند و به راحتی به آزادراه های منطقه ۲۲ متصل می شوند.

پروژه های نیروی زمینی ارتش
پروژه های نیروی زمینی ارتش

تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش تهران

برج ۴۲ طبقه و دو قلوی مرجان که یکی از بهترین و لوکس ترین برج های شهرک چیتگر محسوب می شود، توسط تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش تهران ساخته شده است. این برج ها از بلندترین برج های تهران هستند که در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ به متقاضیان تحویل داده شدند.

این برج دارای ۴۲ طبقه است که در مجموع ۴۷۴ واحد مسکونی را در متراژهای ، ۱۰۵، ۱۲۰، ۱۳۰ و ۱۵۰ متری شامل می شود. واحدهای این برج یک خوابه و دو خوابه هستند که در تمام طبقات برج تقسیم شده اند. از مهم ترین امکانات این برج ۴۲ طبقه می توان به وجود یک نیروگاه برق اختصاصی اشاره کرد. توان این نیروگاه به حدی است که می تواند برق تمامی واحدهای این برج و سایر برج های منطقه را تامین کند.

بیشتر بخوانید: آشنایی کامل با برج های کوهک

قیمت پروژه های تعاونی مسکن ارتش تهران

قیمت واحدهای پروژه تعاونی مسکن ارتش تهران به عوامل متعددی وابسته است. متراژ واحدها، موقعیت مکانی پروژه، امکانات برج ها و… از جمله فاکتورهای موثر بر قیمت واحدهای تعاونی مسکن ارتش هستند. علاوه بر این بسیاری از این واحدها به صورت پیش فروش شده در اختیار متقاضیان قرار می گیرند؛ به همین دلیل قیمت تمام شده آن ها از واحدهای آماده تحویل کمتر است.

قیمت پروژه های تعاونی مسکن ارتش در تهران
قیمت پروژه های ‌تعاونی‌‌ ‌مسکن‌ ‌ارتش‌ در ‌تهران‌

آگاهی از واحدهای ‌تعاونی‌ ‌مسکن ‌ارتش و خرید آن ها از طریق بازار ملک

اغلب واحدهای پروژه تعاونی مسکن ارتش تهران توسط بنگاه های املاک معتبر منطقه خرید و فروش می شود؛ به همین دلیل برای آگاهی از آن ها باید بنگاه های املاک منطقه ۲۲ تهران مراجعه کنید. کارشناسان مجموعه بازار ملک با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در زمینه خرید و فروش ملک، تهاتر، مشارکت و… می توانند به شما در انجام یک سرمایه گذاری سودآور کمک کنند. شما عزیزان می توانید با استفاده از شماره تلفن های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید و از خدمات ارزنده ما بهره مند شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + چهارده =