پروژه سهند

پروژه سهند یکی از بزرگ ترین و لوکس ترین پروژه های منطقه چیتگر است. این پروژه توسط تعاونی سازه گستر چیتگر با مدیریت آقای بهنام خانکشی زاده در حال ساخت است و واحدهای آن به صورت پیش فروش شده در اختیار سرمایه گذاران و خریداران ارائه شده است.

پروژه سهند از امکانات بی نظیری همچون لابی زیبا و دلنشین برای مهمانان، روف گاردن با چشم انداز منطقه، سالن اجتماعات، فضای بازی اختصاصی برای کودکان، سالن های ورزشی مجزا برای آقایان و بانوان و فضای سبز اختصاصی بهره مند است. از دیگر امکانات این پروژه می توان به دارا بودن پارکینگ اختصاصی برای مهمان، داشتن کارواش و داشتن آسانسورهای باری برای اسباب کشی اشاره کرد.

واحدهای این پروژه تنوع متراژ بالایی دارند؛ به همین دلیل می توانید آن ها را با بودجه های مختلف خریداری کنید. واحدهای پروژه سهند برای افرادی که بودجه کافی برای خرید واحدهای تکمیل شده را ندارند، بسیار مناسب است.

اطلاعات پروژه‌ سهند‌

این پروژه در منطقه ۲۲ بلوار اردستانی انتهای دانش غربی شهرک مروارید شهر جنوبی در حال ساخت است. واحدهای پروژه سهند با پلاک ثبتی ۱۳۸۱، دارای سند تگ برگ رسمی دارند؛ بنابراین با خیال راحت می توانید نسبت به خرید و سرمایه گذاری در آن اقدام کنید.

پروژه سهند در زمینی به مساحت ۱۷۶۰۰ متر مربع ساخته می شود و شامل ۱۲۰۰ واحد مسکونی در ۱۰ بلوک (۵ برج دو قلو) تشکیل شده است که هر بلوک شامل ۱۵ طبقه مسکونی، یک طبقه لابی و ۳ طبقه پارکینگ است. در هر طبقه از این پروژه ۸ واحد مسکونی با متراژهای مختلف تعیین شده است.

خرید واحدهای این پروژه هم به صورت سه دنگ و هم شش دنگ امکان پذیر است. واحدهای ۵۰ متری، ۶۰ متری و ۷۵ متری برای افرادی که قصد خرید ۳ دنگ از واحدهای پروژه سهند را دارند، مشخص شده است، اما افرادی که قصد خرید شش دنگ واحد را دارند، می توانند واحدهای ۱۰۰ متری، ۱۲۰ متری و ۱۵۰ متری را انتخاب نمایند.

بیشتر بخوانید: چشم انداز بی نظیر پروژه ویژن چیتگر

قیمت واحدهای پروژه سهند

در حال حاضر قیمت واحدهای این پروژه برای خرید نقدی یا اقساطی متری ۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که امکان تهاتر برای واحدهای پروژه سهند نیز وجود دارد. تهاتر واحدهای این پروژه با ماشین، بیل مکانیکی، کمپرسی و ملک های نقلی که دارای سند رسمی و تک برگ هستند، امکان پذیر است. البته در صورت تهاتر قیمت واحدهای این پروژه متری ۱۷ میلیون تومان در نظر گرفته می شود.

قیمت واحدهای پروژه سهند
قیمت واحدهای پروژه سهند

جدول اقساط واحدهای پروژه سهند

تعاونی انبوه سازان توسعه و عمران سازه گستر چیتگر برای رفاه حال سرمایه گذاران، شرایط اقساطی ویژه ای را برای واحدهای این پروژه در نظر گرفته است. جدولی که در ادامه بیان کرده ایم، تعداد و میزان اقساط واحدهای پروژه سهند را به تفکیک متراژ بیان کرده است:

متراژ واحد قیمت تمام شده واحد میزان پیش پرداخت تعداد اقساط مبلغ اقساط
۵۰ ۷۵۰ میلیون ۳۵۰ میلیون ۴ ۱۰۰ میلیون
۶۰ ۹۰۰ میلیون ۴۰۰ میلیون ۴ ۱۲۵ میلیون
۷۵ ۱.۱۲۵ میلیارد ۵۰۰ میلیون ۴  ۱۵۶ میلیون
۱۰۰ ۱.۵۰۰ میلیارد ۶۵۰ میلیون ۳ ۱۵۵ میلیون
۱ ۱۶۰ میلیون
۱۲۰ ۱.۸۰۰ میلیارد ۸۰۰ میلیون ۴ ۲۵۰ میلیون
۱۵۰ ۲.۲۵۰ میلیارد ۱ میلیارد ۱  ۳۲۰میلیون
۳ ۳۱۰ میلیون

بیشتر بخوانید: بررسی امکانات و ویژگی های برج پارلمان چیتگر

دسترسی های پروژه سهند

منطقه چیتگر دارای امکانات تفریحی و تجاری فراوان است و بهترین آب و هوا را دارد. پروژه سهند نیز درست در قلب این منطقه ساخته می شود و از لحاظ دسترسی به بزرگراه های بزرگ تهران مانند حکیم، شهید همدانی، همت، بزرگراه تهران – کرج و بزرگراه آزادگان متصل می شود. از جمله معروف ترین مجتمع های تجاری و تفریحی این منطقه نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجتمع اداری و تجاری ایران مال در فاصله ۴ کیلومتری
  • شهربازی هزار و یک شهر در فاصله ۵ کیلومتری
  • باغ گیاه شناسی ملی ایران در فاصله ۳ کیلومتری
  • بوستان جوانمردان در فاصله ۸ کیلومتری
  • پارک آبشار تهران در فاصله ۵ کیلومتری
  • ورزشگاه آزادی در فاصله ۶ کیلومتری
دسترسی پروژه سهند به بزرگراه های بزرگ تهران
دسترسی پروژه‌ سهند‌ به بزرگراه های بزرگ تهران

خرید یا تهاتر واحدهای پروژه‌ سهند‌ در بازار ملک

اگر قصد خرید یا تهاتر واحدهای پروژه مسکونی سهند را دارید، باید از طریق آژانس های املاک معتبر اقدام نمایید. کارشناسان مجموعه بازار ملک با بیش از دو دهه سابقه فعالیت در زمینه خرید و فروش ملک، می توانند به شما در داشتن یک سرمایه گذاری مطمئن و سودآور در پروژه سهند کمک کنند. شما عزیزان می توانید با مراجعه حضوری به دفتر بازار ملک یا تماس با کارشناسان ما، سایر اطلاعات مربوط به این پروژه را دریافت نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 20 =