پروژه بانک ملی

تعاونی مسکن سپاشهر در شهر تهران اقدام به ساخت پروژه بانک ملی در منطقه ۲۲ کرده است. این پروژه با هدف ساخت واحدهای مسکونی باکیفیت در این منطقه شروع شده است. بانک ملی به عنوان سرمایه گذار در این پروژه شرکت دارد و خرید و پیش فروش آپارتمان ها نیز توسط بانک انجام می شود.

در منطقه کوهک تهران پروژه های زیادی آغاز شده است که یکی از آن ها پروژه مسکونی بانک ملی است. این پروژه تعداد واحدهای خیلی زیادی ندارد؛ اما به دنبال ساخت واحد های کوچک و اقتصادی است. به دلیل متراژ پایین، متقاضیان زیادی خواهان دریافت و خرید این واحدها هستند. اگر شما نیز تمایل به خرید و آشنایی بیشتر با این واحدها دارید با ما همراه باشید.

معرفی پروژه بانک ملی چیتگر

پروژه بانک ملی به دلیل نزدیک بودن به دریاچه چیتگر به این نام شهرت یافته است. این پروژه به صورت ۳ بلوک مجزا طراحی شده که روی هم ۱۹۰ واحد ساخته می شود. در هر یک از این بلوک ها ۶۵ واحد آپارتمان ساخته خواهد شد. ارتفاع برج زیاد است و به ۲۶ طبقه می رسد. متراژ واحد های ساخته شده در ساختمان با هم متفاوت هستند و شامل واحد های ۱۰۰، ۱۱۰، ۱۲۰، ۱۳۰و ۱۴۰ متری است.

بیشتر بخوانید: معاوضه ملک تجاری با مسکونی در منطقه ۲۲ تهران

یکی از این بلوک ها در اختیار تعاونی مسکن سپاشهر قرار می گیرد و دو بلوک دیگر در اختیار بانک ملی است. بانک ملی امکانات بسیار خوبی را برای ساکنین این مجتمع ها فراهم کرده است. این امکانات شامل:

  • هلی پد
  • دارای مهد کودک اختصاصی
  • آب نما بزرگ و جذاب در حیاطپ
  • شوت بال
  • سالن اجتماعات در ساختمان اصلی
  • مجهز به سیستم هوشمند BMS
  • دارای امکانات ورزشی و سالن های مجهز
  • سینمای مخصوص برای ساکنین
  • کافی شاپ در مجموعه
  • استخر، سونا و جکوزی برای ساکنان
  • باربیکیو
برج های پروژه بانک در کوهک
برج های پروژه بانک در کوهک

اطلاعات ساخت و اجرای پروژه، شما را به طور کامل با این پروژه بزرگ در شهر تهران آشنا می کند. برای دریافت اطلاعات به جدول زیر مراجعه کنید.

سازنده تعاونی سپاشهر
موقعیت کوهک استان تهران
نحوه پرداخت مبلغ خرید هر واحد اقساطی
مدت زمان اقساط هر سه ماه یک بار
زمان تحویل واحدها سال ۱۴۰۳
نوع اسکلت سازه بتنی
تعداد واحد ۶۵ واحد در هر برج
دسترسی در نزدیکی دریاچه چیتگر
پیمانکار تعاونی بانک ملی ایران

پروژه بانک ملی در منطقه ۲۲

پروژه بانک ملی در منطقه ۲۲ شهر تهران قرار دارد که یک موقعیت عالی جغرافیایی محسوب می شود. برج در بخش شرقی دریاچه چیتگر در حال ساخت است که مناظر زیبایی دارد. فاصله بین دریاچه تا برج کمتر از ۵ دقیقه است. پروژه های بزرگ زیادی در این منطقه در حال اجرا می باشد و استقبال خوبی از این پروژه ها شده است.

بیشتر بخوانید: پیش فروش آپارتمان، آیا ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟

منطقه ۲۲ پیشرفت خیلی زیادی در طی این سال ها داشته و قیمت ملک در این منطقه در حال افزایش است. یکی از جذاب ترین مراکز خرید و تفریحی تهران نیز در نزدیکی برج قرار دارد. مجموعه ایرانمال فاصله خیلی کمی با پروژه بانک ملی چیتگر دارد و به همین دلیل قیمت واحدها افزایش یافته است.

امکانات تفریحی و گردشگری بسیار زیادی برای ساکنان این واحدها در اطراف مجموعه وجود دارد. پروژه های بزرگ و معروف آفتاب مهتاب، مدیران شهرداری، رادین و غیره نیز در نزدیکی این پروژه در حال ساخت هستند. کسانی که به دنبال سرمایه گذاری در ملک هستند، این پروژه موقعیت و آینده درخشانی دارد.

پروژه بانک ملی در حال ساخت
پروژه بانک ملی در حال ساخت

پروژه نزدیک به تحویل کمتر از یک سال

همان طور که بیان شد، زمان تحویل پروژه بانک ملی بسیار نزدیک است و در سال ۱۴۰۳ انجام می شود. توجه به زمان تحویل برای خرید ملک اهمیت زیادی دارد. کسانی که از الان روی این ملک سرمایه گذاری کرده و آن را پیش خرید می کنند، قطعا سود خیلی زیادی به دست می آورند.

پروژه هایی که با سرعت بالا انجام شوند، سود آوری خیلی بیش تری دارند. زمان شروع این پروژه اواخر سال ۱۴۰۱ بوده و دو سال برای تکمیل کار در نظر گرفته شده است. تا به حال کار به ساخت طبقات بالایی رسیده و در حال تکمیل می باشد. قیمت پروژه در سال ۱۴۰۱ متری ۳۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود. بانک شرایط اقساطی بسیار خوبی برای خریداران فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: چشم انداز بی نظیر پروژه ویژن چیتگر

برای پیش پرداخت مبلغ ۲۲ میلیون تومان به ازای هر متر از خریداران دریافت شده است. در ادامه نیز متری ۱۰ میلیون تومان به صورت اقساطی پرداخت می شود. برای آشنایی بیش تر با این پروژه و دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان سایت ما بازار ملک تماس بگیرید. ما این جا پاسخ گوی سوالات مربوط به ملک شما عزیزان هستیم.

ناگفته نماند که اگر در سال ۱۴۰۲ وارد این پروژه شوید، حداقل سود از کل سرمایه تان  ۲۰۰ درصدخواهد بود. این فقط تبلیغ خرید نیست، تجربه چندین ساله ماست. هنگامی که واحد تحویل داده شود حداقل قیمت متری نوساز ۱۴۵ میلیون خواهد بود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۵]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 15 =