پیش فروش آپارتمان چیتگر

برج ها و پروژه های زیادی در چیتگر ساخته شده اند و همچنان نیز در حال احداث هستند. برای خرید یا اجاره واحد از آن ها باید پروژه های مطمئن چیتگر را بشناسیم و به یک سری نکات توجه کنیم. یکی از نکات مهم این است که سازنده پروژه قابل اطمینان باشد و رزومه خوبی در کارنامه اش ارائه بدهد. نکته دیگر، بررسی اسناد زمین و مجوزهای لازم برای ساخت و ساز است. در این نوشتار قصد داریم که به معرفی پروژه های مطمئن چیتگر بپردازیم، همراه ما باشید.

پروژه های مطمئن چیتگر برای خرید واحد تجاری

از جمله پروژه های مطمئن چیتگر می توانیم به برج های تجاری و اداری رز مال، لسکون و آرتمیس اشاره کنیم که در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد.

پروژه المپیا سنتر

مجموعه المپیا سنتر یکی از پروژه های تعاونی کاشانه ساز فرتاک است. از امکانات آن می توانیم به  پارکینگ هوشمند، سیستم اعلام و اطفا حریق و نگهبانی از مشاعات اشاره کنیم. این پروژه در ضلع شمال غربی میدان المپیک قرار دارد.

بیشتر بخوانید: بررسی قیمت برج های اطراف دریاچه چیتگر

برج لکسون

این برج که یکی دیگر از پروژه های مطمئن چیتگر است، در قسمت شرقی ساحل چیتگر واقع شده است. برج لسکون ۳۰ طبقه دارد و ساخت آن را تعاونی مسکن توسعه ابنیه همت برعهده گرفته است. طبقه ۱- تا ۳ برای واحد تجاری،  طبقه ۴ تا ۶ برای خدمات هتلینگ و طبقه ۷ تا ۲۱ برای واحدهای اداری، در نظر گرفته شده اند.

خرید واحد مسکونی در منطقه 22 تهران
خرید واحد مسکونی در منطقه ۲۲ تهران

پروژه های مسکونی دریاچه چیتگر

در منطقه ۲۲ برج های مسکونی بسیار مجلل و لوکسی ساخته اند. در ادامه پروژه های مطمئن چیتگر که برای سکونت مناسب هستند را بررسی می کنیم.

افق فرتاک

برای این پروژه زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع در نظر گرفته شده است. ساخت این مجموعه را گروه مهندسی فرتاک بر عهده دارد و قرار است که تا سال ۱۴۰۴ ساخت آن را به اتمام برساند. این برج ۲۵۶ واحد دارد که آن ها در متراژهای ۱۳۵ تا ۲۳۵ متری طراحی شده اند. پروژه افق فرتاک دو برج دارد که هر کدام از آن ها دارای ۲۱ طبقه هستند.

برج تریتیوم vip

ساخت این برج ها را شرکت نیکان سازه سدید عهده دار شده است. این مجموعه ۹ برج دارد که هر کدام از آن ها دارای ۱۶ طبقه هستند.

نارنجستان ۴

این پروژه برای شرکت خوش نام تعاونی ابنیه آکام است. این پروژه یک بلوک با ۳ یال مجزا دارد و شامل ۱۴۴ واحد می شودد. نارنجستان ۴ در انتهای اتوبان شهید خرازی، بلوار اردستانی، خیابان دانش و خیابان آرش کمانگیر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: زندگی در محیطی خوش آب و هوا با خرید آپارتمان در چیتگر تهران

نارنجستان ۵

شرکت تعاونی ابنیه آکام، پروژه نارنجستان ۴ را نیز در کارنامه خود دارد. این پروژه دارای دسترسی خوبی به اتوبان همت، حکیم و آزاد راه تهران کرج است.

زاگرس

زاگرس یکی از پروژه های شرکت ابنیه تعاون است. این پروژه به نام لکسون ۲ نیز شناخته می شود. برای ساخت آن زمینی به مساحت ۷۰۰۰ در نظر گرفته شده.

پروژه نیکان

یکی از پروژه های مطمئن چیتگر پروژه نیکان نام دارد که ساخت آن در دستور کار تعاونی ثمین قرار گرفته است. نیکان دارای ۶ بلوک است که هر بلوک ۱۴ طبقه دارد.

تندیس اقاقیا

تندیس اقاقیا توسط مهندس گلوی در دست احداث قرار گرفته و زمان اتمام آن اواسط سال ۱۴۰۴ است. این پروژه به بزرگراه حکیم، خرازی و بلوار امیرکبیر دسترسی دارد.

معرفی سایر پروژه های مسکونی چیتگر

از دیگر پروژه های مسکونی در چیتگر می توانیم به سفیر و سهند اشاره کنیم که آن ها را به شما معرفی می کنیم.

پروژه سفیر

سازنده این مجموعه تعاونی مسکن سپاشهر است. از امکانات این پروژه می توانیم به سالن اجتماعات، سالن ورزشی، سالن بازی کودکان، اتاق مدیریت، آنتن مرکزی، سالن سینما و اتاق کنفرانس اشاره کنیم. از لحاظ موقعیت مکانی نیز پروژه سفیر در ابتدای مروارید شهر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: پیش فروش آپارتمان چیتگر و انتخاب املاک مناسب برای پیش خرید

سهند

پروژه سهند را شرکت تعاونی سازه گستر چیتگر که دارای رزومه حرفه ای است، برعهده دارد. سهند، ۱ بلوک ۱۸ طبقه دارد. ۱۴ طبقه آن مسکونی، ۱ طبقه لابی، ۳ طبقه پارکینگ و انباری بوده و از لحاظ موقعیت مکانی نیز این مجموعه در شهرک مروارید شهر واقع شده است.

لیست برج های اداری و تجاری چیتگر
لیست برج های اداری و تجاری چیتگر

سخن آخر

در زمان خرید یا اجاره یک ملک، علاوه بر اینکه باید سازندگان آن را به خوبی بشناسید، باید به مشاورین املاک معتبری نیز مراجعه کنید. بازار ملک با یک دهه سابقه، کادر مجرب و رزومه قوی افتخار خدمات رسانی به مشتریان عزیز را دارد. می توانید برای خرید یا اجاره پروژه های مطمئن چیتگر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + دو =