پروژه زاگرس

پروژه تجاری مسکونی زاگرس یکی از بهترین پروژه ها برای سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ تهران است. این پروژه هم اکنون توسط تعاونی مسکن توسعه ابنیه همت در حال ساخت است. این پروژه نزدیک به مرکز تجاری توریستی باملند بوده و همین امر ارزش پروژه و سرمایه گذاری در آن را چند برابر می کند. در این پروژه امکان خرید واحدهای تجاری و مسکونی به صورت جداگانه برای سرمایه گذاران فراهم شده است. کوچک ترین واحد مسکونی موجود در این پروژه ۱۲۰ متری و کوچک ترین واحد تجاری آن ۳۰ متری در نظر گرفته شده است. البته لازم به ذکر است که تعداد واحدهای مسکونی ۱۲۰ متری این پروژه بسیار محدود است؛ بنابراین اگر قصد خرید و سرمایه گذاری را دارید، باید هر چه سریع تر اقدامات لازم را انجام دهید. تیپ های واحدهای مسکونی پروژه زاگرس به شرح زیر است:

  • تیپ ۱ با متراژ ۱۲۰ متر
  • تیپ ۲ با متراژ ۱۸۰ متر
  • تیپ ۳ با متراژ ۲۴۰ متر
  • تیپ ۴ با متراژ ۳۰۰ متر
  • تیپ ۵ پنت هوس با متراژ ۵۰۰ متر در طبقات فوقانی

از مهم ترین مزایای پروژه زاگرس نزدیکی آن به دریاچه چیتگر (۷۰۰ متر فاصله) و پروژه باملند است. این نزدیکی سبب می شود تا واحدهای مسکونی و تجاری که در سمت غربی این پروژه واقع شده اند، چشم انداز فوق العاده زیبایی داشته باشند. ورودی مجتمع تجاری زاگرس نیز از خیابان اصلی (خیابان امیرکبیر بعد از تقاطع جنگلبانان) است؛ به همین دلیل دسترسی افراد به آن به سهولت انجام می شود.

بیشتر بخوانید: تفاوت قیمت پیش خرید آپارتمان و نکات حائز اهمیت آن

قیمت پروژه زاگرس

با توجه به موارد یاد شده، اهمیت و ارزش سرمایه گذاری در پروژه زاگرس بهتر معلوم می شود. جدول زیر قیمت واحدهای پروژه زاگرس را بیان می کند. توجه داشته باشید که قیمت واحدهای این پروژه بر حسب عوامل مختلفی تغییر می کند. شما می توانید برای دریافت قیمت دقیق واحدهای این پروژه با تیم پشتیبانی بازار ملک در تماس باشید.

نوع واحد قیمت امتیاز میزان واریزی اولیه
پکیج ۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱٬۶۳۹٬۴۰۰٬۰۰۰
مسکونی ۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱٬۱۳۸٬۵۸۰٬۰۰۰
تجاری ۲۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵۰۰٬۸۲۰٬۰۰۰

اقساط پروژه زاگرس نیز به شرح زیر است. البته توجه داشته باشید که مبلغ این اقساط ممکن است تغییر کند؛ بنابراین قبل از خرید این املاک با کارشناسان بازار ملک تماس حاصل نمایید.

ردیف تاریخ قسط مبلغ (ریال) نوع پروژه
۱ ۰۵/۰۹/۱۴۰۲ ۱۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تجاری
۲ ۰۵/۱۰/۱۴۰۲ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تجاری
۳ ۰۵/۱۱/۱۴۰۲ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تجاری
۴ ۰۵/۱۲/۱۴۰۲ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تجاری
۵ ۰۵/۰۹/۱۴۰۲ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ مسکونی
۶ ۰۵/۱۰/۱۴۰۲ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ مسکونی
۷ ۰۵/۱۱/۱۴۰۲ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ مسکونی
۸ ۰۵/۱۲/۱۴۰۲ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ مسکونی

 

اقساط پروژه زاگرس
اقساط پروژه زاگرس

مهم ترین اطلاعات پروژه زاگرس

همانطور که در ابتدا بیان کردیم، هر کدام از سهم های این پروژه شامل ۶۰ متر مربع مسکونی و ۱۵ متر مربع تجاری است. این متراژها مربوط به سه دانگ یک واحد تجاری و سه دانگ یک واحد مسکونی هستند. شما می توانید به صورت مجزا در واحدهای تجاری یا مسکونی این پروژه سرمایه گذاری کنید. به همین علت است که دفترچه های واحدهای تجاری و مسکونی به صورت جداگانه توسط تعاونی ابنیه همت ارائه می شود. علاوه بر این می توانید با خرید امتیاز پکیج، به صورت همزمان در واحدهای تجاری و مسکونی سرمایه گذاری نمایید.

عرصه پروژه زاگرس ۷۰ هزار مترمربع در نظر گرفته می شود که مقدار قابل توجهی است. این امر سبب می شود تا طراحی محوطه‌ سازی اختصاصی بسیار خوب و بزرگی برای ساکنان این مجموعه تجاری مسکونی انجام شود. ورودی بخش های تجاری و مسکونی پروژه زاگرس نیز به صورت جداگانه طراحی شده است؛ بنابراین رفت و آمد در بخش های مختلف این پروژه به راحتی و بدون مزاحمت انجام می شود.

بیشتر بخوانید: جزئیات افزایش مالیات خودروها و خانه های لوکس در سال ۱۴۰۳

بررسی نقاط قوت و ضعف پروژه زاگرس

این پروژه نیز همانند تمامی پروژه های انجام شده در منطقه ۲۲ تهران دارای نقاط قوت و ضعفی است که باید قبل از هر گونه اقدام برای خرید و سرمایه گذاری از آن مطلع باشید. اگر می خواهید بهترین و سودآورترین سرمایه گذاری را انجام دهید، باید با افراد متخصص در زمینه خرید و فروش ملک مشورت کنید. کارشناسان بازار ملک با بیش از ۱۰ سال سابقه می توانند به شما در یک سرمایه گذاری موفق کمک کنند.

بررسی نقاط قوت و ضعف پروژه
بررسی نقاط قوت و ضعف پروژه

نقاط قوت پروژه زاگرس

‌نقاط قوت این پروژه به شرح زیر است:

  • این پروژه در بهترین موقعیت مکانی منطقه ۲۲ واقع شده است.
  • امکان سرمایه گذاری هم در بخش تجاری و هم در بخش مسکونی در این پروژه برای متقاضیان فراهم شده است.
  • امکان نقل و انتقال دفترچه امتیاز پروژه زاگرس وجود دارد.
  • زمین های ساخت این پروژه عظیم ۲ نبش هستند و از هر دو بر مورد استفاده قرار می گیرند.
  • معماری این پروژه بر اساس جدیدترین اصول معماری صورت گرفته؛ بنابراین بسیار شیک و مدرن است.

بیشتر بخوانید: معرفی کامل پروژه بانک ملی واقع در منطقه ۲۲ تهران

‌‌نقاط ضعف پروژه زاگرس

به طور کلی می توان گفت که واحدهای تجاری و مسکونی پروژه زاگرس ارزش خرید بسیار بالایی دارند و سودآوری زیادی برای سرمایه گذاران به همراه می آورند. یکی از مهم ترین مزایای سرمایه گذاری در قسمت پکیج این پروژه، این است که قیمت واحدهای مسکونی آن نصف قیمت تمام می شود. کارشناسان بازار ملک پیشنهاد می کنند در صورتی که بودجه مورد نیاز برای سرمایه گذاری را دارید، پکیج های این پروژه را خریداری نمایید.

سودآوری بالا با خرید واحدهای پروژه زاگرس
سودآوری بالا با خرید واحدهای پروژه زاگرس

بررسی موقعیت پروژه زاگرس

موقعیت قرارگیری و احداث پروژه زاگرس از مهم ترین مزایای این پروژه محسوب می شود. پروژه زاگرس دارای یک موقعیت مکانی درجه یک بوده و از سهام تجاری برخوردار است. این پروژه در ایده آل ترین موقعیت مکانی در منطقه ۲۲ اجرا می شود. برای ساخت این پروژه زمینی در ضلع شرقی دریاچه چیتگر انتخاب شده است که چشم انداز فوق العاده ای دارد؛ به همین دلیل اغلب سرمایه گذاران توجه بیشتری به این پروژه دارند.

بیشتر بخوانید: چشم انداز بی نظیر پروژه ویژن چیتگر

همانطور که پیش از این هم گفتیم، پروژه زاگرس در نزدیکی پروژه تجاری معروف باملند ساخته شده است؛ به همین دلیل واحدهای تجاری آن ارزش بسیار بالایی دارند. علاوه بر این پروژه زاگرس در یک منطقه بسیار خوش آب و هوا واقع شده است؛ بنابراین می توانید با خرید امتیاز واحدهای مسکونی آن، آرامش و لذت زندگی کردن در یک منطقه آرام را تجربه کنید.

منطقه ۲۲ تهران جزء مناطق توریستی به حساب می آید و این پروژه در بهترین لوکشین آن در حال اجرا است. این پروژه ۲ نبش است و ورودی واحدهای تجاری آن در خیابان جنگلبان و خیابان امیرکبیر قرار دارد. عواملی هم چون زیبایی شناسی، آب و هوای بسیار عالی، دسترسی راحت به امکانات رفاهی و خدماتی از دیگر مزایای موقعیت مکانی این پروژه است.

آشنایی کامل با منطقه 22 تهران
آشنایی کامل با منطقه ۲۲ تهران

معرفی تعاونی مسکن توسعه ابنیه همت

تعاونی ابنیه همت یکی از فعال ترین تعاونی ها در منطقه ۲۲ بوده که در سال های گذشته پروژه های مسکونی و تجاری زیادی را اجرا کرده است. پروژه های این تعاونی در بهترین مناطق مکانی و در کوتاه ترین زمان ممکن ساخته شده و به بهره برداری می رسند.

پروژه زاگرس بهترین و مهم ترین پروژه این تعاونی است؛ زیرا این پروژه وسعت بسیار بالایی دارد. علاوه بر این در ایده آل ترین موقعیت مکانی واقع شده است و بر حجم معاملات آن نیز روز به روز افزوده می شود. زمان مورد نیاز برای ساخت پروژه زاگرس ۴ سال پیش بینی شده است. انتظار می رود که پس از تحویل و اتمام مراحل ساخت این پروژه، شاهد تولید یکی از بهترین مراکز تجاری و مسکونی در منطقه ۲۲ باشیم.

بیشتر بخوانید: پیش فروش آپارتمان در محله برتر

چرا باید در پروژه زاگرس سرمایه گذاری کنیم؟

اولین و مهم ترین دلیل سرمایه گذاری در این پروژه، موقعیت مکانی درجه یک آن است. پروژه زاگرس در بهترین موقعیت منطقه ۲۲ تهران قرار گرفته است. از دیگر مزایای سرمایه گذاری در این پروژه می توان به سودآوری بالا در بخش تجاری اشاره کرد.

توجه داشته باشید که اگر در زمان مناسب و با مشاوره صحیح اقدام به خرید پکیج های این پروژه کنید، بخش مسکونی برای شما نصف قیمت و حتی رایگان خواهد بود. علاوه بر این تمام هزینه هایی که برای ساخت و خرید این پروژه مصرف کرده اید، به شما برگردانده می شود.

مزایای سرمایه گذاری در پروژه زاگرس
مزایای سرمایه گذاری در پروژه زاگرس

بررسی رزومه درخشان تعاونی مسکن توسعه ابنیه همت

این تعاونی بسیاری از پروژه های تجاری و اداری منطقه ۲۲ را اجرا کرده است که در جدول زیر آن ها را با جزئیات ساخت بیان کرده ایم:

نام پروژه توضیحات
برج اداری و تجاری مجلل لکسون ساخته شده در محدوده بام لند و چیتگر و دارای امکانات منحصر به فرد در بخش های اداری و تجاری
برج مجلل فرزانگان متشکل از ۲۶ طبقه در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع، دارای ۸۰۰ واحد تجاری
برج مسکونی لوکس آسمان آبی ساخته شده در زمینی با مساحت ۹۹۱ متر مربع در شمال دریاچه مصنوعی شهدای خلیج فارس

نحوه انتخاب واحد در ‌پروژه‌ ‌زاگرس‌

انتخاب واحد در پروژه زاگرس تا حد زیادی به امتیاز کسب شده توسط شما دارد. بدیهی است که با خوش حسابی و پرداخت به موقع اقساط می توانید بهترین واحدهای این پروژه را از آن خود کنید. توجه داشته باشید که پرداخت اقساط زودتر از موعد تعیین شده، باعث ایجاد یک امتیاز مثبت برای شما می شود. علاوه بر این عدم پرداخت به موقع یا تاخیر در زمان پرداخت اقساط، سبب جریمه و ثبت امتیاز منفی برای شما می گردد؛ به همین دلیل پرداخت به موقع اقساط، ارزش افزوده بیشتری را برای شما به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: معاوضه ملک تجاری با مسکونی در منطقه ۲۲ تهران

لازم به ذکر است که اختلاف قیمت واحد های مسکونی طبقات اول پروژه زاگرس با طبقات آخر آن حدود ۲۰ درصد محاسبه شده است.

در محاسبه اختلاف قیمت واحدهای تجاری برج خبری از ۲۰ درصد نیست. ارزش واحدهای تجاری که در قسمت ورودی درب برج قرار دارند، چندین برابر واحدهای واقع شده در بخش های انتهایی آن است. واحدهای انتهایی این برج قیمت کمتری نسبت به واحدهای ابتدایی دارند.

نحوه انتخاب واحد در ‌پروژه‌ ‌زاگرس‌
نحوه انتخاب واحد در پروژه زاگرس

سرمایه گذاری در پروژه زاگرس با بهترین قیمت توسط بازار ملک

امروزه وب سایت ها و پلتفرم های زیادی وجود دارند که واحدهای این پروژه عظیم را با قیمت های مختلف به فروش می رسانند؛ بنابراین اگر سرمایه گذاری خود را از طریق یک مرجع صحیح انجام ندهید، دچار خسارت های مادی فراوان خواهید شد.

توجه داشته باشید که این پروژه در حال احداث است و برای خرید واحدهای آن باید در ابتدا امتیاز واحد مورد نظر خود را خریداری کنید. با توجه به سابقه درخشان تعاونی ابنیه همت، هرگز از سرمایه گذاری در این پروژه پشیمان نمی شوید.

تجربه بهترین سرمایه گذاری با کمک کارشناسان بازار ملک
تجربه بهترین سرمایه گذاری با کمک کارشناسان بازار ملک

کارشناسان بازار ملک با آگاهی از اطلاعات میدانی و حجم معاملات صورت گرفته در پروژه زاگرس، واحدهای این مجموعه را با قیمت های بسیار مناسب و کارشناسی شده به فروش می رسانند. متقاضیان محترم می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص پروژه با تیم پشتیبانی بازار ملک تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: پیش فروش آپارتمان در مژده و بررسی قیمت ها

مزایای سرمایه گذاری در پروژه زاگرس

در سال های اخیر سرمایه گذاری در شمال غرب تهران رونق زیادی گرفته است و ساخت پروژه‌ ها و برج‌ های بلند مرتبه مدرن و مجهز به امکانات روز دنیا بیشتر شده است. منطقه ۲۲ که آخرین منطقه شهرداری محسوب می شود، با دارا بودن طرح های تفصیلی و برج های سر به فلک کشیده، بهترین نقطه برای سرمایه گذاری و سکونت است.

موقعیت مکانی پروژه زاگرس و دسترسی راحت آن به مراکز تفریحی و اماکن گردشگری منطقه سبب شده است تا تجربه یک زندگی آرام و ایده آل برای متقاضیان در بخش مسکونی فراهم شود. این پروژه چشم اندازهای طبیعی بسیار زیبایی هم دارد. از دیگر مزایای این پروژه می توان به سهولت دسترسی به شاهراه های اصلی پایتخت را نام برد.

لازم به ذکر است که بابت هر سهم از این پروژه ۹۵۰ میلیون تومان هزینه زمین پرداخت شده است؛ در صورتی که قیمت زمین بسیار افزایش پیدا کرده است. با بررسی این دلایل می توان گفت که این پروژه در مدت زمان بسیار کمی به سود می رسد.

مزایای سرمایه گذاری در پروژه‌ زاگرس‌
مزایای سرمایه گذاری در پروژه زاگرس

کلام آخر

پروژه زاگرس یکی از بهترین پروژه ها برای خانه دار شدن یا سرمایه گذاری است. این پروژه توسط یک تعاونی معتبر به نام ابنیه همت اجرا می شود که سابقه درخشانی در ساخت پروژه های موفق تجاری و مسکونی دارد. این پروژه در بهترین موقعیت مکانی منطقه ۲۲ ساخته شده و چشم انداز بی نظیری دارد. اگر قصد سرمایه گذاری در این پروژه را دارید می توانید با کارشناسان بازار ملک در ارتباط باشید تا بهترین سرمایه گذاری و بیشترین سودآوری را تجربه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۵]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =