پروژه هزاره سوم

پروژه هزاره سوم، از موفق ترین پروژه های ساختمانی در غرب تهران به شمار می رود. این پروژه شامل تک برج بسیار شیک و بلند است که در نزدیکی برج بین المللی تهران قرار دارد. واحدهای مسکونی این برج به صورت سه دانگ و شش دانگ قابل خرید هستند. موقعیت مکانی ایده آل برج هزاره سوم موجب بالا رفتن ارزش ملک در این منطقه شده است. به همین دلیل، انتظار می رود که برج هزاره سوم بعد از تکمیل با قیمت نسبتاً بالایی به فروش برسد.

معرفی کامل پروژه هزاره سوم

شهرک مروارید شهر از بهترین شهرک های غرب تهران به شمار می رود. این شهرک، برج های بلند و شیک بسیار زیادی دارد. برج هزاره سوم در بلوک A6 شهرک مروارید شهر قرار گرفته است. این تک برج با پلاک ثبتی ۴/۲۱۲۰، ۲۷ طبقه دارد و یکی از بلندترین برج های شهرک مروارید شهر به شمار می رود. البته، برج هزاره سوم همچنان در حال ساخت است و واحدهای مسکونی آن هنوز تکمیل نشده اند.

شماره های ۲۲۰۰۰۳۹۲۷ و ۲۰۰۰۳۸۶۶ به عنوان جواز ساخت برج هزاره سوم ثبت شده اند. به این نکته توجه داشته باشید که عملیات ساختمانی و گودبرداری آن نیز از تاریخ ۱۵ اسفند سال ۱۴۰۰ آغاز شده است. اگر قصد سرمایه گذاری در پروژه هزاره سوم را دارید، حتماً باید اطلاعات کلی در مورد آن به دست آورید. برج هزاره سوم شامل ۲۲ طبقه مسکونی با امکانات پیشرفته و کامل است.

بیشتر بخوانید: قیمت آپارتمان منطقه ۲۲؛ کوتاه ترین زمان صاحب خانه شوید

علاوه بر این، ۴ طبقه پارکینگ و انباری برای این پروژه در نظر گرفته شده است. یک طبقه نیز به لابی و سالن اجتماعات ساختمان اختصاص دارد. هر طبقه از برج هزاره سوم، ۸ واحد مسکونی را شامل می شود. در مجموع، ۱۷۶ واحد مسکونی در این برج وجود دارند. متراژ هر واحد مسکونی برج هزاره سوم به طور میانگین ۱۰۰ تا ۱۶۰ متر مربع (دوخوابه) است. البته، متراژ هر واحد بر اساس سلیقه و نیاز مشتری در طول ساخت قابل تغییر خواهد بود.

واحدهای مسکونی برج هزاره سوم
واحدهای مسکونی برج هزاره سوم

موقعیت مکانی برج هزاره سوم و دسترسی آن

پروژه هزاره سوم، یکی از جدیدترین پروژه های واقع در غرب دریاچه چیتگر به شمار می رود. این پروژه در بلوار اردستانی، شهرک مروارید شهر واقع شده است و بخشی از برج های مروارید شهر محسوب می شود. از ویژگی های مثبت این پروژه می توان به موقعیت مکانی ایده آل و دسترسی راحت به قسمت های مختلف شهر اشاره کرد. برج هزاره سوم تنها ۵ کیلومتر با مرکز خرید ایران مال فاصله دارد و در نزدیکی اتوبان همت، حکیم و کرج تهران قرار گرفته است.

علاوه بر این، ساکنان این منطقه به ایستگاه مترو بسیار نزدیک هستند و می توانند از مترو برای رفت و آمد استفاده کنند. موقعیت مکانی ایده آل، طراحی منحصر به فرد و امکانات متنوع پروژه هزاره سوم، نویدی از یک آینده بسیار درخشان و روشن دارند. این پروژه همچنان در حال ساخت و تکمیل است و انتظار می رود که در زمان تحویل به ساکنان از ارزش قابل توجهی برخوردار باشد.

موقعیت مکانی برج هزاره سوم
موقعیت مکانی برج هزاره سوم

امکانات رفاهی واحدهای مسکونی برج هزاره سوم

امکانات رفاهی واحدهای مسکونی پروژه هزاره سوم بسیار پیشرفته و کامل هستند. اگر قصد خرید یکی از این واحدهای مسکونی را دارید، اطلاع از امکانات رفاهی می تواند در تصمیم گیری نهایی به شما کمک کند. از مهم ترین امکانات رفاهی این واحدها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارکینگ اختصاصی هر واحد و پارکینگ مهمان
  • سالن اجتماعات ساختمان
  • دوربین مدار بسته
  • سه لاین آسانسور و آسانسور حمل بار
  • تراس
  • هلی پد (آشیانه هلی کوپتر)
  • راه پله اضطراری
  • روف گاردن
  • لابی و لابی من شبانه روزی
  • پیست دوچرخه سواری و مسیر پیاده روی اختصاصی
  • باشگاه بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی
  • درب ضد سرقت
  • سیستم سرمایشی و گرمایشی اختصاصی و پیشرفته
  • سیستم مدیریت هوشمند ساختمان یا BMS
  • آنتن مرکزی، ماهواره مرکزی
  • سیستم اعلام و اطفاء حریق
  • شوتینگ زباله
  • انباری
  • کتابخانه
  • فضای سبز
  • سالن بازی مخصوص کودکان و مهد کودک

این برج در فاصله یک کیلومتری ایستگاه مترو و ۲ کیلومتری مرکز خرید قرار دارد. علاوه بر این، فاصله واحدهای مسکونی هزاره سوم تا دریاچه چیتگر تنها ۳ کیلومتر است.

بیشتر بخوانید: بررسی بخش های مختلف مجتمع تجاری بزرگ رزمال در منطقه ۲۲ تهران

برج هزاره سوم توسط چه کسانی ساخته می شوند؟

اگر قصد سرمایه گذاری در پروژه هزاره سوم را دارید، شاید این سوال برایتان پیش بیاید که سازندگان این برج چه کسانی هستند. همانطور که گفته شد، این پروژه بخشی از برج های مروارید شهر به حساب می آید. شرکت تعاونی انبوه سازان مسکن کیان به شماره ثبت ۵۷۹۵۷۲ و مجوز رسمی شماره ۵۸۲۱۴۷ وزارت تعاون واقع در منطقه ۲۲ مسئول این پروژه است.

آقای جمشید اسماعیلی مدیریت شرکت تعاونی انبوه سازان مسکن کیان بر عهده دارد. این شرکت زیرمجموعه ای از شرکت گروه آریا سازه دیماس به شمار می رود. شرکت تعاونی انبوه سازان مسکن کیان در زمینه ساخت و ساز سابقه چندان زیادی ندارد. با این وجود، سابقه درخشان گروه آریا سازه دیماس می تواند تضمینی برای سودآوری سرمایه گذاری شما باشد.

سازندگان برج‌‌ هزاره‌‌ سوم‌‌
سازندگان برج هزاره سوم

آشنایی با مزایای سرمایه گذاری در پروژه هزاره سوم

خرید ملک با موقعیت مکانی ایده آل همواره به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت موفق و سودآور در نظر گرفته می شود. برج های ساخته شده در غرب کشور به دلیل دسترسی راحت و امکانات پیشرفته، قیمت بسیار بالایی دارند. در نتیجه، برج های در حال ساخت این منطقه می تواند در آینده ای نه چندان دور ارزش بسیار بالایی پیدا کنند. به همین دلیل، خرید واحدهای مسکونی در حال ساخت با سود فراوانی همراه خواهد بود.

پروژه هزاره سوم، یک سازه بتنی بسیار مستحکم به حساب می آید که به دلیل معماری خاص مورد توجه قرار گرفته است. به طور کلی، خرید واحدهای مسکونی برج هزاره سوم، مزایای بسیار زیادی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قرار گرفتن در شهرک مروارید شهر و آینده دار بودن این شهرک
  • ارزش افزوده بالا برای مالکان
  • طراحی داخلی بسیار زیبا، شیک و کاربردی
  • موقعیت مکانی عالی بلوک A6 در شهرک مروارید شهر
  • چشم انداز شگفت انگیز رو به کوه و شهر
  • سرمایه گذاری سودآور در آینده ای نه چندان دور
  • نزدیکی به مراکز تفریحی و گردشگری تهران از جمله: دریاچه چیتگر، پارک جنگلی چیتگر، باغ گیاه شناسی و آبشار بزرگ

یکی دیگر از مزایای مهم پروژه هزاره سوم، همزمان شدن عملیات اجرایی با پذیره نویسی است. به عبارت دیگر، صاحبان واحدهای مسکونی این پروژه هیچ نگرانی بابت پیشرفت کار و سودآوری نخواهند داشت. علاوه بر این، امکان خرید واحدهای مسکونی این برج به طور مستقیم و بدون واسطه از تعاونی وجود دارد. از آنجایی که پروژه برج مسکونی هزاره سوم همچنان در مرحله پروژه نویسی است، پرداخت هزینه تراکم زمین در ابتدای کار اجباری خواهد بود.

مزایای سرمایه گذاری در پروژه هزاره سوم
مزایای سرمایه گذاری در پروژه هزاره سوم

واحدهای مسکونی هزاره سوم چه زمانی تحویل داده می شوند؟

زمان تحویل، یکی از مهم ترین فاکتورها در پیش خرید واحدهای مسکونی در حال ساخت به شمار می رود. زمان تحویل واحدهای مسکونی پروژه هزاره سوم، سال ۱۴۰۵ تخمین زده شده است. با این وجود، امکان به تاخیر افتادن زمان اتمام و تحویل واحدهای مسکونی هزاره سوم وجود دارد. به این نکته توجه داشته باشید که هرگونه دیرکرد در زمان تحویل پروژه مشمول پرداخت ضرر و زیان است. این ضرر و زیان بر اساس اجاره بهای هر واحد در زمان تحویل واحدهای مسکونی محاسبه می شود.

بیشتر بخوانید: معاوضه ملک تجاری با مسکونی در منطقه ۲۲ تهران

شرایط خرید و فروش واحدهای مسکونی هزاره سوم

پروژه هزاره سوم از پروژه های مطرح منطقه ۲۲ تهران (چیتگر) به شمار می رود. از آنجایی که ساخت این برج هنوز کامل نشده است، خرید و فروش واحدهای مسکونی آن با شرایط خاصی انجام می شود. علاقمندان به خرید واحدهای مسکونی این برج موظف به پرداخت هزینه زمین و تراکم هستند. هزینه ساخت واحدهای مسکونی به طور اقساط ماهانه پرداخت خواهد شد.

به طور کلی، پیش خرید واحدهای مسکونی در منطقه ۲۲ تهران به سه دسته تقسیم بندی می شوند:

  • پروژه های تعاونی ساز
  • پروژه های سهامی
  • شخصی ساز

برج هزاره سوم از پروژه های تعاونی ساز به شمار می رود. قرارداد واحدهای مسکونی این برج به صورت پیش فروش و با متراژ میانگین تنظیم می شود. لازم به ذکر است که طبقه و واحد مسکونی بر اساس اولویت پرداختی مشخص می شوند و امکان تعیین آن از قبل وجود ندارد. در پروژه های تعاونی ساز، چندین سرمایه گذار با هم همکاری می کنند و یک پروژه ساختمانی را پیش می برند. هزینه های ساخت و ساز چنین پروژه هایی معمولاً توسط اعضای تعاونی پرداخت می شوند.

ناگفته نماند که این شکل از مشارکت در ساخت با معایبی نیز همراه خواهد بود. به عنوان مثال، تاخیر در ساخت و تحویل واحدهای مسکونی از مهم ترین معایب پروژه های تعاونی ساز به حساب می آید. پروژه هزاره سوم نیز از این قاعده مستثنی نیست. ساخت این برج سال ها پیش آغاز شد و همچنان ادامه دارد. صاحبان واحدهای مسکونی برج هزاره سوم باید انتظار به تاخیر افتادن دوباره زمان تحویل واحدهای خود را نیز داشته باشند.

قیمت واحدهای مسکونی برج‌ هزاره‌ سوم‌
قیمت واحدهای مسکونی برج هزاره سوم

تحقق رویاها با خرید واحدهای مسکونی برج هزاره سوم

پروژه هزاره سوم، یک برج ۲۷ طبقه با کاربری مسکونی است. این برج در شهرک مروارید شهر، غرب دریاچه چیتگر، منطقه ۲۲ تهران قرار دارد. البته، واحدهای مسکونی آن در حال حاضر تکمیل نیستند و پیش فروش می شوند. منطقه ۲۲ تهران همواره از مناطق آینده دار برای پروژه های ساخت و ساز در نظر گرفته شده است. واحدهای مسکونی برج هزاره سوم نه تنها برای زندگی بلکه سرمایه گذاری مناسب هستند. برای پیش خرید این واحدها می توانید به دفتر فروش تعاونی مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد واحدهای مسکونی پروژه هزاره سوم و شرایط خرید، همین امروز با ما تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 10 =